perjantai 12. lokakuuta 2007

Tässä minä olen


Tässä minä olen nuorena, höyhenpukuni on vasta vaihtumassa aikuisen
asuun. Kotipesäni oli angervopensaassa. Viivyin tavallista pitempään ko-
tipihalla, koska synnyin vasta toiseen poikueeseen. Muut olivat jo men-
neet etelään, mutta minä sisarukseni kanssa kasvattelin siipiäni syyskuulle
asti. Meitä oli siis kaksi ja siksi kuvakin on tuplana. Olen luvannut palata
takaisin ensi kesänä. Talven vietän Afrikassa ja menomatkalla poikkean
Pariisissa Avenue Nielillä laulamassa.

3 kommenttia:

Vilijonkka kirjoitti...

Onnea uudelle blogille! Postauksien naputtelu on ainakin fyysisesti kevyttä hommaa, pitäisi sopia ajanvietteeksi silmätoipilaalle.

Anonyymi kirjoitti...

onnea uudelle blogille. Pensastaskulle myös!

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos onnentoivotuksista!